Att byta namn

Halloj! Häromdagen när jag skulle åka transport så såg jag en förändring, nämligen att de bytat namnet på en av destinationerna. Förut hette det "Värdshuset vid bron" och nu har dem ändrat det till Wolf Hall Inn. Jag tycker att det nya namnet passar mycket bättre då det är de namnet man är van vid att höra. Jag som åker en del transport tycker att sådana här småsaker är jätteroliga! Speciellt att man får hitta det själv och att dem inte skriver det i nyheterna. Men en liten fråga till er som läser, heter det inte Wolf Hell Inn? 
 
 
På återseende, Wilma Winterworth.
 
Delfina
2017-11-22 @ 20:22:08
URL: http://www.ssodelfinis.blogg.se

Åh, äntligen! Men ja, det heter egentligen Wolf Hell Inn, så inte riktigt rätt ändå x)

Svar: Sant, men har hört att det heter Wolf Hall Inn på engelska! Så kan vara därför dem har skrivit de så :)
wilmawinterworth.blogg.se

Delfina
2017-11-22 @ 20:22:37
URL: http://www.ssodelfinis.blogg.se

Jo förresten, jättefin ny design på bloggen! Älskar bloggheadern <3

Svar: Tack så mycket :) Du har också en väldigt fin design!
wilmawinterworth.blogg.se

Delfina
2017-11-22 @ 22:09:59
URL: http://www.ssodelfinis.blogg.se

Åhh, det förstås! Och tack :D

Alva Lionrock
2017-12-12 @ 16:38:08

Det hette Wolf Hell In, men de verkar nu döpt om det till Wolf Hall In, som det heter i den engelska versionen av spelet. Såg det när jag red förbi förra veckan :) Fin blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0