En tävling för Hannoveranare

 
Tjenare! Har varit lite oaktiv här på blogen på grund av jobb IRL. Men nu är jag tillbaka och som titeln lyder så har det kommit en tävling endast för Hannoveranare till SSO. Jag tycker rent spontant att det är en jätterolig idé, men mitt problem är att jag ännu inte har köpt en sådan häst. Vill så gärna testa tävlingen då den ser väääldigt rolig ut med ett par nya typer av hinder! Dessutom får vi äntligen användning för paddocken vid Vingården. Har fortfarande min Jorvikiska urhäst att levla upp, men snart kommer jag köpa en Hannoveranare. Frågan är bara, vilken? Har inte kikat på dem mer än på SSOs hemsida så får ta tag i det snarast. Men nu kallar jobbet på mig så hoppas att ni allihopa får en underbar dag! Förresten vad tycker ni om Hannoveranarna? Lämna en kommentar!
 
På återseende, Wilma Winterworth.
Cecilia Gladefield
2017-08-25 @ 11:23:16
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Tycker hannoveranarna är jättefina. Tyvärr har jag inte fastnat för någon än. Väntar på en brun och en apelkastad skimmel. :3 Men tur att man utan hanno kan ta uppdraget för att få xp:n iaf. Bara tävlingen man behöver hanno till. ^^

Svar: Det borde ju komma fler! Å ja det är väldigt bra, alla har ju inte råd att köpa en ny häst bara för en tävlings skull :)
wilmawinterworth.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0