Kaotiskt med jordekorrar

Halloj! Veckans uppdatering gjorde mig lite förvånad. Trodde inte att vi skulle få uppdrag, särskilt inte ett så långt och spännande uppdrag! I vilket fall så blev det ett uppdrag i form av jordekorrarnas återkomst och även lite GED-grejer. Personligen tyckte jag att de var väldigt roliga och utfallet var inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Men sååå roligt i alla fall! Dessutom fick man en väldigt fin tröja som jag dock glömde att fota..
 
 
En ny karaktär, undrar om han kommer tillbaka i andra ärenden i framtiden?
 
 
James fick något typ av psykbryt under uppdraget. Men han lugnade sig snabbt som tur var!
 
 
En tur till Steves blev det också. Men vart är jordekorrarna?
 
 
Hittade dem!
 
 
Jag, katten och mitt senaste tillskott i stallet: Wintercaramel! Koncentration i högsta level som ni ser.
 
Delfina
2017-09-02 @ 21:47:20

Blev också lite förvånad över uppdragen, men på ett bra sätt såklart :D Det var kul med lite "sidouppdrag" om jordekorrar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0