Äntligen Lifetime

Halloj! Nu är det så att jag har gått och blivit Lifetime Starrider. Har funderat på det länge och nu har jag spelat SSO i 1 och 1/2 år så kände att det var dags. Ska bli så skönt att slippa betala var tredje månad som jag har gjort detta året. 
En av de största fördelarna med att bli Lifetime är ju såklart alla fina saker man får i Lifetime-shopen som finns i Moorland! Sprang dit så fort jag loggat in i spelet och blev sååå överraskad, trodde inte det skulle finnas så mycket saker. Så nu är min garderob lite fullare och jag lite gladare!
Fina Wintercaramel fick stå modell med några av de nya grejerna. På bilden nedan är det lindorna, schabraket och jackan som är från Lifetime-shopen. Resten kan köpas av alla, bara man är Starrider! Tycker detta settet är väldigt snyggt och stilrent. Det enda negativa är att statsen är ganska dåliga, men det funkar ändå.
 
 
På återseende, Wilma Winterworth.
Delfina
2017-10-10 @ 13:23:04
URL: http://www.ssodelfinis.blogg.se

Vad kul att du blivit Lifetime! Speciellt schabraket med stjärnor på tycker jag är fint <3

Svar: Ellerhur! Älskar att det är så stilrent men ändå lite coolt med stjärnorna :)
wilmawinterworth.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0