När det riktiga livet kallar

Halloj! Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här och det beror på att jag har haft fullt upp och inte haft någon ro att ta bilder eller blogga. Men jag har saknat det och ska verkligen försöka bli mer aktiv.
Det har hänt en hel del i spelet och senast jag skrev om en uppdatering var om ekorrarna. Just idag är det ju faktiskt Star Stables födelsedag och vi är inne på 2 av 2 födelsedagsveckor! För min del är detta den andra födelsedagen som jag får fira med SSO och jag hoppas det blir mååånga fler.
 
Hur fint är inte detta? Tog den här bilden precis utanför portarna till Jarlaheim och blev så fascinerad över hur fint det faktiskt är. Vi är så lyckligt lottade som får spela ett sådant fint spel!
På återseende, Wilma Winterworth



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0