Nätter på Jorvik

Tog denna bilden under ett uppdrag och tyckte en var så himla fin! Gillar att ljuset ändras beroende på dag eller natt, men något jag önskar är att man kan reglera de själv. Haley Rainstorm är en av dem som jag har hört prata om detta och det är verkligen en bra idé! Det hade varit väldigt mysigt faktiskt.
 
 
På återseende, Wilma Winterworth.
Delfina
2017-10-29 @ 15:28:00
URL: http://www.ssodelfinis.blogg.se

Natthimmeln i spelet är sjukt fin, jag älskar att spela på natten och kan inte få nog av att ta bilder då!
Skulle också vilja kunna reglera dygnet i spelet själv, för jag hinner sällan spela på dagtid.

Svar: Det hinner knappt jag heller! Hoppas Starstable fixar de, tror många hade uppskattat de :)
wilmawinterworth.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0