Väktarnas dal

Under 2017 har Starstable levererat 4 huvuduppdrag. Hur fantastiskt är inte de? Med tanke på hur bra dem har varit är det sjukt hur dem ens har hunnit göra dem, men jag är tacksam oavsett! 
I de senaste huvuduppdraget var det bland annat dags att besöka Väktarnas dal. Detta är en väldigt spännande plats som jag länge funderat på och äntligen, med hjälp av en mystisk man, fick jag reda på vad detta är för en plats! Jag tänker dock inte berätta i detalj då jag tycker att alla ska få spela igenom dessa uppdrag utan riktiga spoilers. Att rädda Jorvik ska vara en personlig resa, det har jag varit övertygad om sedan dag 1. Så detta är vad jag kommer posta om dessa uppdrag. Kanske kommer jag lägga upp fler bilder, men än sålänge är detta vad jag vill dela med mig av. Har ni hunnit spela igenom uppdragen, och i så fall vad tyckte ni om dem?
 
 
På återseende, Wilma Winterorth.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0